Algemene Vragen
Zijn alle prijzen inclusief BTW?
Al onze prijzen zijn inclusief BTW
Hebben de producten garantie?
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.
Wat zijn de levertijden
Op werkdagen leveren wij de volgende dag jouw spullen uit.
Krijg ik een track & tracecode?
Ja. Zodra het pakket zorgvuldig door ons is ingepakt ontvangt u per mail een track & tracecode van UPS of DPD.
Wat zijn de verzendkosten?
Wij rekenen €6,95 verzendkosten bij alle bestellingen.
Met welke vervoerder werken verzenden wij jouw spellen?
Wij hebben contracten met verschillende vervoerders. Wij werken voor als nog samen met DPD en UPS. Bij elke verzending ontvangt u een track en trace code.
Waar vind ik het retour formulier?
Dat vind je hier!
GDPR (AVG)
Hoe verander ik mijn persoonlijke gegevens?
Persoonlijke gegevens veranderen. Dat is eigenlijk heel makkelijk. Stuur ons een mail op info@eroworldonline.nl. Vertel hier in precies wat je graag verandert wilt zien en wij gaan dit binnen dagen 30 verzorgen. Succes!
Welke gegevens hebben bewaren jullie van mij?
We bewaren i.v.m. het verzenden van uw bestelling uw adres gegevens evenals uw rekeningnummer mits wij uw geld dienen te retourneren.
Hoe verwijder ik mijn persoonlijke gegevens?
Stuur ons een mailtje met daarin duidelijk aangegeven dat u uw gegevens verwijderd wilt hebben, we zullen dan binnen 2 werkdagen uw gegevens wissen. Hier ontvangt u een bemesting van per email. Plaats daar het verzoek tot het verwijderen van jouw gegevens. En wij zullen deze dan binnen 30 dagen verwijderen.